Profesjonalna obsługa klienta
w jednostkach samorządu terytorialnego

Odbiorcy

Pracownicy bezpośredniej obsługi klienta w różnych komórkach organizacyjnych jednostek samorządu terytorialnego

Cel szkolenia

Ewaluacja umiejętności uczestników w zakresie obsługi klientów w jednostce administracji publicznej

Data  szkolenia

w trakcie ustalania

Miejsce szkolenia

Wyższa Szkoła Ekonomii i Prawa im. prof. Edwarda Lipińskiego w Kielcach
ul. Jagiellońska 109A

Wykładowcy/trenerzy:

1. Agnieszka Piotrowska-Piątek
2. Elżbieta Rębiś
3. Wiktor Krasa

Cena szkolenia

Szkolenie bezpłatne

Szczegółowy plan szkolenia

9.00 -   9.15  Rozpoczęcie szkolenia, wprowadzenie
9.15 - 10.45  Moduł: Autoprezentacja w kontakcie z klientem
10.45 - 11.00 Przerwa kawowa
11.00 - 12.30  Moduł: Sztuka rozmowy przez telefon
12.30 - 14.00 Moduł: Podstawowe zasady doboru stroju i makijażu w pracy
14.00 - 14.30 Zakończenie szkolenia i wręczenie certyfikatów uczestnictwa


Jak zapisać się na ten kurs?

1. Telefonicznie:  +48 41 366 93 21

2. Listownie: Należy wypełnić formularz (dostępny pod tym linkiem),
a następnie przesłać pod adres:
Centrum Kształcenia Ustawicznego
Wyższa Szkoła Ekonomii i Prawa im. prof. Edwarda Lipińskiego w Kielcach
ul. Jagiellońska 109a, 25-734 Kielce

lub email: cku@wseip.edu.pl

lub faksem (numer: +48 41 366 93 21).

3. Można również zapisać się za pośrednictwem poniższego formularza:

POLE OBOWIĄZKOWE *


Dane kontaktowe:

Zbyt długi numer telefonu

Zbyt długi adres email




  Odśwież Captcha  
Niestety kod został błędnie przepisany, prosimy o ponowne, uważne przepisanie kodu